آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با تخلفات مدیران مدارس اثرگذاری فراورده‌های دفع پشه آئدس موجود در بازار اثبات نشده است تنهامرکز جامع درمان بیماران ام‌اس شرق کشور در بیمارستان قائم(عج) مشهد فعال است گرمازدگی می‌تواند به سکته قلبی منجر شود
سرخط خبرها

اعلام ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور درگز به قوچان (۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۸۴۸۳
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
اعلام ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور درگز به قوچان (۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۱)
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز از ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در محور جاده درگز به قوچان به دلیل بارش شدید برف و کولاک در گردنه تیوان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هاشم بهمن‌یار افزود: تاکنون سه تریلی در این محور قیچی کرده‌اند و ۵ تریلی دیگر نیز در محور مانده‌اند که به مرور به پارکینگ انتقال می‌دهیم، همچنین به چند خودروی سواری نیز خدمات‌رسانی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز از روز گذشته با حضور در گردنه تیوان در آماده‌باش کامل هستند، خاطرنشان کرد: تردد تریلی و خودرو‌های سنگین از سمت پلیس‌راه درگز و همچنین قوچان ممنوع شده و فقط خودرو‌های سبک آن هم با زنجیر چرخ امکان تردد دارند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درگز تصریح کرد: اکنون ۱۰ نفر از نیرو‌های راهداری شهرستان درگز با یک دستگاه گریدر، سه دستگاه کامیون شن و نمک پاش، دو دستگاه سواری و یک دستگاه لودر در حال پخش شن و نمک، برف‌روبی و کمک‌رسانی به در راه ماندگان هستند.

وی با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته آغاز و از صبح امروز شدیدتر شده است، عنوان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ تن شن و نمک در این محور پاشیده شده است.

بهمن‌یار از شهروندان خواست؛ ضمن پرهیز از سفر‌های غیر ضروری در صورت نیاز حتما زنجیر چرخ همراه داشته و باک بنزین خودرو کاملا پر باشد.

وی با اشاره به اینکه تنها در گردنه تیوان یک راهدارخانه داریم، گفت: در حال حاضر در گردنه تیوان با ترافیک روبرو هستیم و تا اطلاع ثانوی تردد خودرو‌های سنگین در این محور تا بازگشایی و شرایط مطلوب ممنوع است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->